שאלות נפוצות

אם אינכם יכולים למצוא תשובה לשאלתכם, בבקשהצרו קשר.

ברקוד הוא תמונה המשמשת לייצוג כמות קטנה של מידע שניתן לקרוא אותה בקלות על ידי סורק ברקוד או אפליקציית טלפון סלולרי. ברקודים מגיעים בצורות וצורות רבות. עם זאת, הם נראים בעיקר במוצרים קמעונאיים כדי להעלות מידע על מחיר ומוצר בקופה. במקרה זה, הברקוד הוא פשוטמספר בן 12 או 13 ספרות מקודד כתמונה.
מערכת הברקוד, שנוצרה בשנות ה-70 על ידי ג’ורג’ לורר, היא מערכת אוניברסלית למעקב אחר פריטים ומחירים במערכות מלאי ברחבי העולם. זה משמש כיום כמעט את כל הקמעונאים ברחבי העולם ופועל בהנחה שכל ברקוד מוקצה רק למוצר אחד; לכן, אין סיכוי של ברקוד על שני מוצרים שונים בכל חנות. מערכת זו משלבת את שניהםמספרי UPC-Aוהסופרסטמספרי EAN-13.
אמנם אנחנו יכולים לספק מגוון רחב של שני קמעונאות (UPC-A ו-EAN-13) וברקודים שאינם קמעונאיים, אנו מספקים בעיקרברקודים קמעונאיים EAN-13. אלו הם הברקודים המשמשים לרוב בכל המוצרים הקמעונאיים מחוץ לארה”ב (למעטספריםוכתבי עת). המספרים שלנו מגיעים מאותה מערכת מקורית כמו מספרי GS1. עם זאת, כעת הם מחוץ לשליטתה של GS1. לכן אנחנו יכולים למכור אותם בעלות חד פעמית.
התשובה הקצרה היא ‘כן, ‘בדרך כלל’. – לרוב המכריע של הקמעונאים קל הרבה יותר אם למוצרים הנכנסים לחנויות שלהם יש ברקודים. קמעונאים רבים דורשים ברקודים. המשמעות היא שברקודים פותחים את הדלת לקמעונאים ומאפשרים לך להרחיב את זמינות המוצר שלך. אם אתה מוכר את המוצר שלך בחנות שלך בלבד ואין לך כוונות למכור אותו במקום אחר, אז אתה יכול לבחור שלא להשתמש בברקודים על המוצרים שלך. אתה יכול גם לסמן את כל המוצרים שיש לך במלאי עם מספרי ברקוד שאינם קמעונאיים, שעשוי להיות זול יותר. הסיבה לכך היא שאם המוצרים מיועדים לשימוש פנימי בלבד, הם לא צריכים להיות חלק מ’מערכת הברקודים’.
– גם ברקודי UPC-A וגם ברקודים EAN-13 נמצאים בשימוש בחנויות קמעונאיות ברחבי העולם. עם זאת, קודי UPC-A בני 12 ספרות נפוצים ביותר בארה”ב, בעוד שהברקודים EAN-13 הם הנפוצים ביותר בכל המדינות האחרות. מבחינת הקידוד בפועל, הברקודים הללו דומים מאוד. למעשה, ניתן לקודד ברקוד UPC-A כברקוד EAN-13 על ידי הוספת ‘0’ בחזית. במקרה זה, התמונה או הפסים של הברקוד יהיו זהים לברקוד UPC-A. סורקי ברקוד יכולים בדרך כלל לקלוט את שני סוגי הקודים בקלות; עם זאת, מומלץ לקבל ברקוד UPC-A אם המוצר שלך מגיע לארה”ב בלבד (או בעיקר). אם המוצר שלך נמכר בכל מדינה אחרת, ברקוד EAN-13 הוא הטוב ביותר.

אנא ראה שלנוההבדל בין UPC-A לדף EAN-13לפרטים נוספים.

מומלץ לקבל ברקוד שונה עבור כל מוצר או וריאציה של מוצר. הסיבה לכך היא שחנויות משתמשות בברקודים לשתי מטרות עיקריות: 1. ברקודים משמשים לקבלת מחיר המוצר בסריקה בקופה. 2. ברקודים משמשים למעקב אחר המלאי והחלטה מתי לבצע הזמנה מחדש של פריט.

המשמעות היא שאם הקמעונאים משתמשים רק בברקודים עבור אפשרות 1, אתה יכול לברוח עם אותו ברקוד עבור 2 וריאציות מוצר (כלומר צבעים שונים של אותו מוצר). עם זאת, אם הקמעונאי משתמש בברקודים עבור אפשרות 2, יידרש ברקוד שונה עבור כל וריאציה של מוצר.

באופן כללי, קמעונאים מעדיפים להחזיק מוצרים שיהיו פשוטים לניהול. קמעונאים מסוימים עשויים להעדיף שלא להחזיק מוצרים במלאי אם עליהם לספור ידנית כמה נשארו מכל מידה ולסדר מחדש בהתאם. לכן מומלץ שיהיה לך ברקוד שונה לכל וריאציה.

הסוגים היחידים של מוצרים קמעונאיים שאין בהם שימושEAN-13 ברקודיםהםספריםוכתבי עת. כל שאר המוצרים השתמשו בברקודים EAN-13 או UPC-A – ניתן לרכוש שםכאן.
הברקודים שלנו מקובלים כמעט בכל החנויות ברחבי העולם. עם זאת, ישנם כמה יוצאי דופן. החנויות

אנחנו יכולים גם לארגן דוחות אימות מוסמכים באופן עצמאי, מה שאומר שיותר חנויות מקבלים את הברקודים שלנו מכל קמעונאי אחר.

למידע נוסף על אילו חנויות אינן מקבלות את הברקוד שלנו ודורשות דוחות אימות, ראהקבלת ברקוד.

לא, אנחנו לא מבטיחים זאת – אף חברת ברקוד לא יכולה להבטיח זאת. קמעונאים יכולים לבחור את הדרישות שלהם לגבי ברקודים בין אם הם הגיוניים ובין אם לאו. גם דרישות אלו כפופות לשינויים. עם זאת, מכרנו אלפי ברקודים ברחבי העולם ובטוחים שחנויות יקבלו את מספרי הברקוד שלנו . אם אתם לא בטוחים, אתם מוזמנים ליצור קשרכדי לשאול חנויות מסוימות.
אם תרכוש מספר ברקוד אחד, לא תסופק לך קידומת חברה (אף חברת ברקוד לא מספקת זאת). עם זאת, אם תרכוש מאתנו המון ברקודים של 10, 100, 1000 או 10,000, הם יגיעו עםקידומת חברה ייחודית.
ברקוד קמעונאיהוא פשוט מספר ייחודי המקודד כתמונה. ככזה, הוא אינו מכיל מידע על חברה או מוצר המקודד לתוכו. כאשר הברקוד נכנס לחנויות, פרטי המוצר מצורפים לברקוד במערכת הסריקה של החנות. כאשר הברקוד נסרק, הוא מקשר את המחשב לפרטי המוצר המשויכים.
ניתן להזמין ברקודכאן. ברקודים EAN-13 הם האפשרות הראשונה הזמינה. לאחר שתמשיכו לצ’ק-אאוט, תוכלו לבחור לשלם בכרטיס אשראי או לשלם באמצעות PayPal. לאחר ביצוע התשלום, נשלח לכם דוא”ל באמצעות הברקוד שלכם עם התמונות כקבצים מצורפים. אם ברצונכם לשלם בהעברה בנקאית או בשיטה חלופית אחרת, בבקשהשלחו לנו מייל.
ברגע שתקבלו את מספר הברקוד שלכם עם התמונות כקבצים מצורפים, אתם יכולים לשלב אותם באריזת המוצר שלכם או להדפיס אותם על תוויות דביקות. אתם יכולים לשנות את גודל הברקוד לפני שתעשו זאת אם תרצו. עם זאת, עליכם להיות מודעים למידות ברקוד. כאשר קמעונאי מקבל את הברקוד והמוצר שלכם, הוא יסרוק את הברקוד למערכת ויזין את פרטי המוצר. כאשר הברקוד נסרק לאחר נקודה זו, פרטי המוצר יופיעו אוטומטית.

כן הם יהיו. אנחנו יכולים לספקEAN-13 ברקודים(שבשימוש בכל העולם) וברקודים של UPC-A(לשימוש בארה”ב וקנדה). הברקודים שלנו נמצאים כעת בשימוש במדינות הבאות ברחבי העולם. רשימה זו הולכת וגדלה כל הזמן:

אֵירוֹפָּה– בלגיה, בולגריה, איי התעלה, קפריסין, צ’כיה, דנמרק, אנגליה, פינלנד, צרפת, גרמניה, בריטניה (אנגליה, סקוטלנד ווילס), יוון, איסלנד, אירלנד, איטליה, ג’רזי, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פורטוגל, רומניה, רוסיה, סקוטלנד, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוודיה, שוויץ, בריטניה.

צפון אמריקה/הקריביים –ארה”ב, קנדה, איי בהאמה, ברבדוס, קוראסאו, הרפובליקה הדומיניקנית, ג’מייקה, מקסיקו, טרינידד וטובגו.

מרכז/דרום אמריקה– בוליביה, ברזיל, קולומביה, אל סלבדור, גיאנה, סורינאם, ונצואלה

אוסטרליה– אוסטרליה, איי קוק, פיג’י, קיריבטי, מיקרונזיה, קלדוניה החדשה, ניו זילנד, פפואה גינאה החדשה, סמואה, איי שלמה, טונגה, ונואטו

אַסְיָה– אפגניסטן, בהוטן, קמבודיה, סין, מזרח טימור, גאורגיה, הונג קונג, הודו, אינדונזיה, יפן, קזחסטן, מלזיה, המלדיביים, מיאנמר, פקיסטן, הפיליפינים, סינגפור, דרום קוריאה, סרי לנקה, טייוואן, תאילנד, וייטנאם

אַפְרִיקָה– אנגולה, בוצואנה, קמרון, מצרים, אתיופיה, גאנה, מלאווי, מאוריציוס, מוזמביק, נמיביה, ניגריה, רואנדה, איי סיישל, דרום אפריקה, אוגנדה, זמביה, זימבבואה

המזרח התיכון– בחריין, עיראק, ישראל, ירדן, כווית, לבנון, עומאן, (רצועת עזה), קטאר, ערב הסעודית, סוריה, איחוד האמירויות.

אנחנו מציעיםמספרי ברקוד חוקיים במחירים נוחים בעלות חד פעמית.חלק מהתכונות שלנו כוללות:

1. מחירים נוחים

2. ללא עמלות שוטפות – הברקודים נמכרים בעלות חד פעמית ולכן משלמים פעם אחת בלבד

3. תמונות ברקוד מסופקות – אנו מספקים גם תמונות ברקוד ברזולוציה גבוהה (600 dpi) ב-4 פורמטים שונים (jpeg, png, SVG ו-pdf) לנוחיותכם

4. אין חברות חובה – אלה כוללים טפסים גוזלים זמן ועמלות גוזלות כסף

5. שירות מהיר – תקבלו את הברקודים שלכם באופן מיידי (אם אתם מזמינים ברקוד קמעונאי) או תוך 12 שעות. אנחנו יכולים להאיץ את השירות אם אתם צריכים משהו דחוף.

6. יכולים לספק דוחות אימות מוסמכים – אנו יכולים לספק דוחות אימות מוסמכים באופן עצמאי שמשמעותם היא שיותר חנויות מקבלים את הברקודים שלנו מכל משווק אחר.

בבקשה תראו ‘למה לקנות מאיתנו’למידע נוסף בנושא.

כן, אנו מבטיחים שמספרי הברקוד שאנו מוכרים מעולם לא נמכרו או השתמשו בהם בעבר. המספרים שלנו הם ייחודיים ומקורם ב-Uniform Code Council (כיום GS1 US). אנו מספקים תעודות אחריות שתוכלו להשתמש בהן כהוכחה לכך שבבעלותכם מספר הברקוד. יש לנו גם ערבות כתובה מהחברה שממנה הגיעו הברקודים שמספרים אלו מיועדים למכירה חוזרת בלבד – החברה ממנה אנחנו מקבלים אותם מומלצת על ידי ג’ורג’ לורר (ממציא הברקוד של UPC). יתר על כן, אנו בודקים את המספרים שלנו לשימוש לא חוקי באינטרנט לפני המכירה, כך שתוכלו להיות בטוחים בזמן המכירה שאף אחד לא משתמש בהם באופן לא חוקי.
לא, פעם אתם יכולים לרכוש ברקודמאיתנו, זה שלכם לכל החיים, ואתם חופשיים להשתמש בו איך שאתם רוצים. יש לנו מבחר ברקודים שאינם דורשים עמלות שנתיות מכיוון שהם מחוץ לשליטתה של GS1 כעת. אנחנו מעבירים את ההטבה הזו לצרכן.

בשנות ה-90 הוקמה GS1 ברוב חלקי העולם. הם נתנו רישיון למספרי הברקוד בן 13 הספרות שלהם לחברים שלהם (וכפי שצוין קודם לכן, גבו גם דמי חבר וגם דמי הצטרפות). עם זאת, היה ארגון נפרד בארה”ב – מועצת הקוד האחיד (UCC) – שמכר מספרי ברקוד בני 12 ספרות לחבריהם תמורת עלות חד פעמית (לא היו דמי רישוי שוטפים). ה-UCC התחרה למעשה ב-GS1. מספרי 12 הספרות שלהם היו למעשה תת-קבוצה של מערכת 13 הספרות.

בסוף שנות ה-90 התמזגה ה-UCC עם GS1 והפכה ל-GS1-US. כחלק משינוי זה, הם החליטו להתחיל לגבות דמי רישוי שנתיים מכל החברים שלהם, כולל אלה ששילמו תשלום חד פעמי עבור מספרי ברקוד בשנות ה-90. כמובן שרבים מהחברים הללו לא היו מרוצים מדמי הרישוי השנתיים החדשים, ולכן קבוצה מהם הגיעה לתביעה ייצוגית עם GS1. החברים ניצחו בבתי המשפט בתחילת שנות ה-2000, מה שהביא להסדר של מיליוני דולרים על ידי GS1. תוצאה נוספת של תיק בית משפט זה היא ההוכחה לכך שהמספרים המקוריים שהונפקו על ידי UCC בשנות ה-90 נמצאים מחוץ לשליטת GS1 כעת, ומכאן שאין צורך בדמי רישוי. אלו הם המספרים שנרכשו על ידי משווקים ונמכרים. הם מספרים ‘חדשים’ בכך שמעולם לא נעשה בהם שימוש במוצר קמעונאי והם חלק ממערכת GS1.

הגודל הסטנדרטי הרשמי של ברקוד EAN-13 הוא 37.3×25.9mm – ניתן להקטין את זה באופן רשמי ל-80% מהגודל (בסביבות 20×30 מ”מ) או להגדיל ל-200% מהגודל. זה תלוי בקמעונאי אם אתם יכולים לבחור גדלים קטנים או גדולים יותר; עם זאת, אם אתם זקוקים לדוחות אימות, עליכם לציית לסטנדרטים מכיוון שהברקוד לא יעבור אימות אחרת. זה תמיד רעיון טוב לעשות סריקת בדיקה של הברקוד שלך לפני שליחתו לחנויות. בבקשה תראומידות ברקודעבור התקנים הרשמיים.
אם אתם קונים ברקודים קמעונאיים (EAN-13 או UPC) מאיתנו, אז אתם יכול לרשום אותם בחינם במאגר הברקודים הבינלאומי(זה אופציונלי, הברקודים שלכם יעבדו ללא רישום. עם זאת, יש יתרונות רבים לרישום שלהם). שימו לב שאין מסד נתונים רשמי עדכני לרישום ברקודים (לא ארצי ולא בינלאומי). רישום ברקוד אינו חובה. במקום זאת, זה תלוי במשווקים וב-GS1 להבטיח שכל מספר יימכר פעם אחת בלבד ועד ליצרנים (אתם) כדי להבטיח שכל ברקוד יוקצה רק למוצר אחד.
– ג’ורג’ לורר המציא את מערכת ברקוד UPC-A בת 12 ספרות כאשר עבד עבור IBM. הוא תומך במספרי ברקוד מפיץ כמו שלנו ולא אוהב איך GS1 החליטה להגביל את הכניסה לשוק על ידי גביית עמלות גבוהות.
– הרשת ברקודים בינלאומיתנוצרה כדי להגביר את הזמינות של ברקודים משווקים ומידע ברקוד ברחבי העולם. הם עושים זאת על ידי מתן משרדים מקומיים שבהם בעלי רישיון מקומיים מכירים את השווקים האישיים שלהם ומספקים מספרי ברקוד למפיץ במחיר סביר בשפת האם של הלקוח.
כן, אפשר להדפיס את הברקוד שלכם במשהו אחר מלבד שחור ולבן, בהתאם לצבעים שבהם אתם משתמשים. למידע נוסף, ראו מדריך שלנו צבעי ברקוד IBN 2016.
– שימוש בספריםברקודים של ISBN(מספר לספרים תקן בינלאומיים). המשמעות היא שכדי לקבל ברקוד ISBN, צריך קודם כל להשיג מספר ISBN. ניתן למצוא מידע על קבלת ISBNכאן.
– כתבי עת משתמשים בברקודים של ISSN (מספר סידורי סטנדרטי בינלאומי). כדי לקבל אחד מאלה, תחילה יש לקבל מספר ISSN בן 8 ספרות. לאחר מכן ניתן לשנות זאת לברקוד בן 13 ספרות – או לסגנונות שונים אחרים, כולל פורמט 13+2 למהדורות נפרדות וכו’. למידע ורכישה של מספרי ISSN או ברקודים, ראו דף שלנו ברקוד מגזין.
– מספרי מיקום גלובליים הם מספרים ייחודיים בעולם שחלק מהקמעונאים משתמשים בהם כמזהה מיקום עבור ספקים. מספר ברקוד EAN-13 יכול לשמש כמספר מיקום גלובלי.
הברקודים שלנו מתחילים ב-’07’. המשמעות היא שהברקודים עצמם מגיעים במקור מארה”ב. עם זאת, זה לא אומר דבר על מקור המוצרים עצמם. מוצרים מכל מדינה יכולים להשתמש בברקודים מארה”ב ולהיפך. שימו לב ש’קוד המדינה’ לא אומר כלום על ארץ המקור של המוצר – הוא מציג רק את ארץ המקור של מספר הברקוד.

אם יש לכם שאלות נוספות, אנא אל תהססו צרו קשר. אם אתם מוכנים לרכוש את הברקודים שלכם, אתם יכולים לעשות זאתכאן. כאן בשביל ברקודים של CD, DVD barcodes, ISBN ברקודים לספר ו ISSN ברקודים של מגזין.