שאלות נפוצות
אם אינכם יכולים למצוא תשובה לשאלתכם, בבקשהצרו קשר.
אנא ראה שלנוההבדל בין UPC-A לדף EAN-13לפרטים נוספים.
המשמעות היא שאם הקמעונאים משתמשים רק בברקודים עבור אפשרות 1, אתה יכול לברוח עם אותו ברקוד עבור 2 וריאציות מוצר (כלומר צבעים שונים של אותו מוצר). עם זאת, אם הקמעונאי משתמש בברקודים עבור אפשרות 2, יידרש ברקוד שונה עבור כל וריאציה של מוצר.
באופן כללי, קמעונאים מעדיפים להחזיק מוצרים שיהיו פשוטים לניהול. קמעונאים מסוימים עשויים להעדיף שלא להחזיק מוצרים במלאי אם עליהם לספור ידנית כמה נשארו מכל מידה ולסדר מחדש בהתאם. לכן מומלץ שיהיה לך ברקוד שונה לכל וריאציה.
אנחנו יכולים גם לארגן דוחות אימות מוסמכים באופן עצמאי, מה שאומר שיותר חנויות מקבלים את הברקודים שלנו מכל קמעונאי אחר.
למידע נוסף על אילו חנויות אינן מקבלות את הברקוד שלנו ודורשות דוחות אימות, ראהקבלת ברקוד.
אֵירוֹפָּה– בלגיה, בולגריה, איי התעלה, קפריסין, צ’כיה, דנמרק, אנגליה, פינלנד, צרפת, גרמניה, בריטניה (אנגליה, סקוטלנד ווילס), יוון, איסלנד, אירלנד, איטליה, ג’רזי, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פורטוגל, רומניה, רוסיה, סקוטלנד, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוודיה, שוויץ, בריטניה.
צפון אמריקה/הקריביים –ארה”ב, קנדה, איי בהאמה, ברבדוס, קוראסאו, הרפובליקה הדומיניקנית, ג’מייקה, מקסיקו, טרינידד וטובגו.
מרכז/דרום אמריקה– בוליביה, ברזיל, קולומביה, אל סלבדור, גיאנה, סורינאם, ונצואלה
אוסטרליה– אוסטרליה, איי קוק, פיג’י, קיריבטי, מיקרונזיה, קלדוניה החדשה, ניו זילנד, פפואה גינאה החדשה, סמואה, איי שלמה, טונגה, ונואטו
אַסְיָה– אפגניסטן, בהוטן, קמבודיה, סין, מזרח טימור, גאורגיה, הונג קונג, הודו, אינדונזיה, יפן, קזחסטן, מלזיה, המלדיביים, מיאנמר, פקיסטן, הפיליפינים, סינגפור, דרום קוריאה, סרי לנקה, טייוואן, תאילנד, וייטנאם
אַפְרִיקָה– אנגולה, בוצואנה, קמרון, מצרים, אתיופיה, גאנה, מלאווי, מאוריציוס, מוזמביק, נמיביה, ניגריה, רואנדה, איי סיישל, דרום אפריקה, אוגנדה, זמביה, זימבבואה
המזרח התיכון– בחריין, עיראק, ישראל, ירדן, כווית, לבנון, עומאן, (רצועת עזה), קטאר, ערב הסעודית, סוריה, איחוד האמירויות.
1. מחירים נוחים
2. ללא עמלות שוטפות – הברקודים נמכרים בעלות חד פעמית ולכן משלמים פעם אחת בלבד
3. תמונות ברקוד מסופקות – אנו מספקים גם תמונות ברקוד ברזולוציה גבוהה (600 dpi) ב-4 פורמטים שונים (jpeg, png, SVG ו-pdf) לנוחיותכם
4. אין חברות חובה – אלה כוללים טפסים גוזלים זמן ועמלות גוזלות כסף
5. שירות מהיר – תקבלו את הברקודים שלכם באופן מיידי (אם אתם מזמינים ברקוד קמעונאי) או תוך 12 שעות. אנחנו יכולים להאיץ את השירות אם אתם צריכים משהו דחוף.
6. יכולים לספק דוחות אימות מוסמכים – אנו יכולים לספק דוחות אימות מוסמכים באופן עצמאי שמשמעותם היא שיותר חנויות מקבלים את הברקודים שלנו מכל משווק אחר.
בבקשה תראו ‘למה לקנות מאיתנו’למידע נוסף בנושא.
בשנות ה-90 הוקמה GS1 ברוב חלקי העולם. הם נתנו רישיון למספרי הברקוד בן 13 הספרות שלהם לחברים שלהם (וכפי שצוין קודם לכן, גבו גם דמי חבר וגם דמי הצטרפות). עם זאת, היה ארגון נפרד בארה”ב – מועצת הקוד האחיד (UCC) – שמכר מספרי ברקוד בני 12 ספרות לחבריהם תמורת עלות חד פעמית (לא היו דמי רישוי שוטפים). ה-UCC התחרה למעשה ב-GS1. מספרי 12 הספרות שלהם היו למעשה תת-קבוצה של מערכת 13 הספרות.
בסוף שנות ה-90 התמזגה ה-UCC עם GS1 והפכה ל-GS1-US. כחלק משינוי זה, הם החליטו להתחיל לגבות דמי רישוי שנתיים מכל החברים שלהם, כולל אלה ששילמו תשלום חד פעמי עבור מספרי ברקוד בשנות ה-90. כמובן שרבים מהחברים הללו לא היו מרוצים מדמי הרישוי השנתיים החדשים, ולכן קבוצה מהם הגיעה לתביעה ייצוגית עם GS1. החברים ניצחו בבתי המשפט בתחילת שנות ה-2000, מה שהביא להסדר של מיליוני דולרים על ידי GS1. תוצאה נוספת של תיק בית משפט זה היא ההוכחה לכך שהמספרים המקוריים שהונפקו על ידי UCC בשנות ה-90 נמצאים מחוץ לשליטת GS1 כעת, ומכאן שאין צורך בדמי רישוי. אלו הם המספרים שנרכשו על ידי משווקים ונמכרים. הם מספרים ‘חדשים’ בכך שמעולם לא נעשה בהם שימוש במוצר קמעונאי והם חלק ממערכת GS1.
אם יש לכם שאלות נוספות, אנא אל תהססו צרו קשר. אם אתם מוכנים לרכוש את הברקודים שלכם, אתם יכולים לעשות זאתכאן. כאן בשביל ברקודים של CD, DVD barcodes, ISBN ברקודים לספר ו ISSN ברקודים של מגזין.